Семейно положение: | разведен |
Категория професия: | журналист |
Професия: | журналист, преподавател |
Специализация: | педагогика, бизнес и право, политология |
Езици: | английски руски |
Електронна поща: | i.nikolov@parliament.bg |
Wikidata | Q50415290 |
Ще продължа, госпожо председател, уважаеми колеги, това, което господин Мутафчиев зададе като въпроси. Факт е, че законопроектът трябва да бъде приет, но очевидно е факт, че когато работим под натиск и когато бързаме – на коляно, правим неща, които са половинчати. Никой в момента не припомня дискусията от лятото на миналата година, в която мотивацията на членовете на ДКЕВР беше поставена под съмнение, след като законодателно се реши, че техните заплати са функция на средното възнаграждение в сектора.
(съкратен 1 абзац)
Изказване #240 от заседание на 27.02.2013
Госпожо председател, уважаеми колеги, аз ще бъда съвсем кратък. Очевидно трябва да се излиза от ситуации, които са неудобни, защото този закон ще трябва да се изпълнява – рано или късно.
(съкратен 1 абзац)
Изказване #45 от заседание на 08.02.2013
Уважаема госпожо председател, уважаеми колеги! Две неща. Първо, за пореден път не виждам логиката: защо е отхвърлено предложението на колегите Имамов и Хамид, след като вчера тяхното предложение по отношение на Раздел ІІ беше прието? Има логика днес да бъде прието и това. След като това Народно събрание гласува вече, че образованието е светско, че образованието по никакъв начин не се доминира от идеологически, политически и религиозни доктрини, защо не приемате, че когато едно така наречено „автономно училище” си приема символите и униформите, то не трябва да спазва тези принципи?
(съкратени 9 абзаца)
Изказване #37 от заседание на 08.02.2013
Уважаема госпожо председател, уважаеми колеги! В обсъждането още на Раздел І предложението ни за запазване на областните ресурсни центрове, които да подпомагат образованието и обучението на децата със специални образователни потребности, беше отхвърлено. Въпреки това ние отстояваме и тук това наше предложение, където формулираме институциите в сферата на образованието. Виждате го и в последващите членове – 28, 31, 32 и 33.
(съкратени 3 абзаца)
Изказване #21 от заседание на 08.02.2013
Уважаема госпожо председател, уважаеми колеги! Госпожо Михайлова, разбирам, че Вие твърдите, че този проблем е структурен, а не е проблем на съдържанието. Още от времето на Хегел съдържанието е оформено, а формата е съдържателна, респективно структурата има свое съдържание и тук става въпрос за уважението към хората, които си блъскат главата с училищата.
(съкратен 1 абзац)
Изказване #230 от заседание на 07.02.2013
Издържаме се единствено чрез малки дарения от физически лица!
Също можете да направите , както и да ни дарите по или .