Благодаря Ви, господин Механдов, за тази реплика.
Искам да ви кажа, уважаеми дами и господа, че за развитието на “Булгартабак” по времето, когато управляваха социалистите, в интерес на истината бяха направени хубави неща, когато управляваха генералните директори Димитър Ядков и Едуард Язъджиан и т.н. Но това беше за онова време. Тогава се подменяха технологии, вкарваха се нови машини, ново високопроизводително оборудване. Защото знаехме, че с пакетиращите машини “Шкода”, които бяха с капацитет 1500 къса в минута, “Булгартабак” не можеше да бъде конкурентен. Затова се внесоха много модерни технологии, много високопроизводително технологично оборудване на световноизвестни фирми като “Хауни”, “Филип Морис” и т.н. И досега толкова.
Искам да кажа какво става в новото време. В новото време “Булгартабак” е неподготвен, още веднъж казвам, да бъде конкурентоспособен на онези фирми, като примерно “Филип Морис”, “Би ей ти” (“Бритиш америкън табако”), “Галахар”, “Импириал табако”, “Джапан табако” и други такива фирми. Какво правим тогава? Обричаме то, казвам ви още веднъж, на фалит, защото “Булгартабак” ще бъде смачкан, ако се яви сам на международния пазар след влизането ни в Европейския съюз.
Искам да изкажа моите съчувствия към онези хора, които са съкратени – може би около 300–400 души. Но за тях ще има осигурени приходи от тази приватизация, от този, за съжаление, единствен кандидат, тъй като всички кандидати досега се увериха, че нашата държава в момента няма необходимата воля, благодарение на парламента, да приватизира “Булгартабак”. Те се изказват с едно недоверие към цялата ни държава.
И повярвайте ми, няма значение кой ще приватизира “Булгартабак”. Няма значение кое ще е това правителство. Той трябва да бъде приватизиран.
Искам да кажа, че в момента прави чест на на шето мнозинство, на управляващото, че има волята да приватизира “Булгартабак”, защото това е единственият начин за спасение. В противен случай, няма до говорим какви печалби реализира “Булгартабак”, защото няма да ги има, защото ще фалира. Тогава какво ще правим с тези 4000 работници, които ще останат без работа? Кой ще поеме техните разходи?
Така че, повярвайте ми, наистина мисля, че това е последният влак и последната добра възможност “Булгартабак” да бъде продаден, защото в противен случай, ако той е фалирал и е обявен в несъстоятелност, той ще бъде продаден съвсем за жълти стотинки. Благодаря.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк:
Издържаме се единствено чрез малки дарения от физически лица!
Също можете да направите , както и да ни дарите по или .