Аз ще отговоря само с едно нещо. Когато тръгна този текст в Комисията, доста се позаинтересувах коя е онази част от гумата, която пази и всъщност дава сцеплението. Много хора в момента се заблуждават, че това е едрият грайфер. Не е вярно. Ситната част, ситният грайфер, всъщност това дава сцеплението на гумата – дали е в зимни, или в летни условия. Да, съгласен съм, че когато се стигне на протектор 1,4 или 1,6 вече започва да става на прага, но в крайна сметка самият производител дава съответните параметри на тази гума. Така че всеки, който си поставя такава гума, трябва да знае с какъв параметър той ще работи.
А до убеждението, това не е въпрос само на убеждение. Вижте, 8 декември аз съм го запомнил с нещо – Студентският празник. На 8 декември винаги пада сняг на Пампорово и елате да видите какво се случва от Чепеларе до Пампорово – хаос, катастрофи и така нататък. И това е винаги, всяка година. Ами нека този, ко йто е решил да бъде там, да кара ски или да празнува, да си направи сметка и да обезопаси себе си, да обезопаси околните и тогава да тръгва. И всъщност тогава вече не става въпрос за убеждение, става въпрос за нещо по-различно. Тук става въпрос за човешки живот.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: