Уважаема госпожо Председател!
Уважаеми господин Димитров, Вие не присъствахте на Комисия, но това го дискутирахме много и затова не бе прието.
Идеята не е човекът, който е хванат да се прибере после с автомобила си до тях. Представете си, че той е хванат с концентрация на алкохол над 0,5, отнемат му се табелите, той пиян се прибира с едната табела до тях.
Идеята е друга и точно това е наказанието – той да бъде спрян от движение, а той да си търси начин как да си прибере автомобила – ще бъде репатриран, ще бъде изтеглен и така нататък. Не е идеята: хванат за алкохол, махат му едната табела и той се прибира до тях пиян и с една табела. Няма логика, разбирате ли?
Идеята беше точно това наказание – отнемат се двете табели. Това е част от наказанието, а не когато си хванат в нарушение да ти дадат възможност от София до Варна да се прибереш с една табела. Това е част от нарушението, да изтърпиш наказанието, че си прегрешил и то с голямо прегрешение, да си търсиш начин или репатриране, товариш автомобила, прибираш си го и така нататък.
Плюс това знаете, че когато бъде написана такава принудителна мярка – издават се редица документи, за това защо са отнети, актове и така нататък. Ако бъде спрян, ако нарушението е по-леко, с което на момента не ти забраняват да шофираш, винаги при спиране от контролните органи можеш да предоставиш документа, който ти е даден от органите на полицията, които са те спрели от движение.
А защо пък тогава да не махнем задната? Вие казвате: предната. Аз предлагам пък да е задната, защото идентификационният болт от регистрацията се слага на задната табела. Защо да не е на задната, а е предната?
Аз мога да Ви дам и други примери: примерно, електронните камери снимат в едната посока. Ние ще махнем предната, той ще мине, няма да го снимат, ако е с превишена скорост. Разбирате ли? Не е идеята да може да я придвижи, защото той, ако извърши нарушение, примерно, превишение на скоростта и е без табела, как ще го идентифицираме? Идеята е точно тази – да се намери начин с вдигане, с репатрация и така нататък.
Представете си – от София до Варна, той трябва да пътува без табела и по пътя има пет камери. Той направи пет нарушения за превишение на скоростта. Как ще го идентифицираме този автомобил той ли е бил или не е бил той?
Това беше дискутирано в Комисията дълго и широко и затова мисля, че е безсмислено в момента да спорим в зала и да бавим.
Дадох Ви само част от аргументите, които бяха изказани в Комисия. Благодаря.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк:
Издържаме се единствено чрез малки дарения от физически лица!
Също можете да направите , както и да ни дарите по или .