Уважаеми господин Председател, уважаеми господин Министър, колеги! Тъй като нашият въпрос е продължение на предния, на който Вие отговаряхте, темите малко се смесват. Аз от предния Ви въпрос, господин Министър, разбрах няколко неща. Говорите за децентрализация, което всъщност на прост език означава, че оставяте училищата да се оправят сами и да си създават сами начина, по който биха работили в дистанционна среда.
Въпросът е, както казвате, че колегите са се учили в предния период на дистанционно обучение сами един от друг, това е много хубаво, но вече мина цяло лято, в което имаше достатъчно време тези учители да бъдат обучени за работа в нетипичната до момента за тях електронна среда, защото това да се учат един от друг няма да помогне от гледна точка на това, че необходимостта на един преподавател в начална фаза от I до IV клас и на един в гимназиална са съвсем различни като необходимост.
В тази връзка нашият въпрос е: през периода на лятната ваканция от юни до септември какво направи Министерството и колко обучения проведе за работа на учители в специфичните условия на електронна среда? Как подсигури материално учителите с устройства, не учениците, учителите при това бъдещо дистанционно обучение и подсигурява ли разходите за интернет на съответните преподаватели? Благодаря.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: