Не, не, защото аз на Вас, колега, искам да отговаря. Зададохте много конкретен въпрос: дали са изразходвани средства? Но тъй като репликирам колегата Кожухаров, това, което е важно – да допълня само колегата Кожухаров, че безспорно парламентарната група на „Изправи се БГ! Ние идваме!“ ще подкрепи едно такова искане за увеличаване на бюджета, защото, първо, трябва наистина да има 60 милиона за фиксирани средства, от което силно се нуждаеше бранша. Безспорно екскурзоводите и планинските водачи трябва да бъдат еднократно подкрепени, както и средства за възстановяване на туроператорите.
Но когато говорим за маркетинг и реклама – колегата Кожухаров започна да говори точно в тази посока, какви ще бъдат допълнителните приходи от една такава инвестиция?
При приемането на целия този бюджет или актуализацията на бюджета, най-актуалното е ковид мерките, възстановяването и последствията, но никъде не успяхме да намерим дясното послание или икономическите ползи от едно такова субсидиране.
Когато говорим за реклама, колега, 50% от рекламата винаги се губят и никой не може да Ви каже кои са правилните 50%, дори и най-добрите маркетолози. Затова е правилно колкото повече средства за реклама могат да бъдат отделени да се отделят и оттам нататък да бъдат инвестирани. Защо го казвам това нещо?
Ако се рекламира в реклама, със сигурност това нещо не само ще подобри икономическите резултати във всички фирми, но ще спести и средства от вече заложените такива за мерките 60/40, 20/80…
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: