Искам да внеса само няколко уточнения по отношение на бюджета за национална туристическа реклама. Това, което имам като информация от днес от Министерството на туризма, е, че действително 7,5 е сумата към 31 август, която е изразходвана и разплатена. Около 4,5 милиона е сумата по договори, които са сключени и изпълнени, но все още не разплатени, поради което може би, господин Василев, все още не я виждате. По този начин стават около 12 – 12 и нещо милиона, които вече са изразходвани към този момент. Около 4 милиона е сумата, която, също по информация от Министерството на туризма, е планирана за обичайни активности за тази част на годината като участие в туристически изложения и други пиар активности.
В този период обаче ние трябва да имаме предвид нещо повече, че ние трябва да представим страната ни като една надеждна, сигурна дестинация и съответно усилията, които трябва да положим, са малко повече от обичайните, които се полагат в тази част на сезона, защото предстои есенно-зимен сезон. Предстои зимен сезон, предстои подготовка на летния, а в същото време ние искаме да наложим страната ни като дестинация, която е подходяща и за културен туризъм, и за СПА туризъм, а не само да делим на лято и зима, тоест на морски туризъм и на ски туризъм.
Така че нашите средства, които ние влагаме в реклама, трябва да бъдат по някакъв начин реципрочно свързани с тези средства, които допълнително дават за реклама нашите основни конкуренти. Благодаря.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: