Уважаеми господин Премиер, господа вицепремиери, колеги! Моят въпрос е свързан с „Български пощи“ и е насочен към министър Караджов. В рамките на 5 години, господин Министър, е разработвано едно специално уеббазирано приложение за куриерски услуги. Чрез него клиентите сами регистрират заявка за куриер и се информират в реално време какъв е статусът на всяка пратка. За периода от месец август 2024 г. обаче няма договор за поддържка на този софтуер.
На 26 март 2025 г. е издадена заповед, в която е разпоредено да се преустанови работата в специализирания софтуер и същия да бъде заменен с две отделни приложения. Срокът за прехвърляне на данни и еднодневното обучение, което е определено в заповедта, беше до 31 март тази година. Този срок, разбира се, беше изключително кратък и въвеждането на близо над 500 броя договори и данни не може да се случи автоматично за този кратък период.
И тук възниква въпросът: има ли основание за притеснение, че по този начин корпоративните клиенти на „Български пощи“ ще бъдат загубени и ще се отрази негативно на приходите на „Български пощи“? И също така, ако можете да кажете, докъде е стигнал процесът по промяна на софтуера и опасенията за загуба на финанси дали са реални! Благодаря Ви.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: