Господин Стоянов, две забележки. Първата е за продълбочаването на канала във Варна. Всъщност там бяха дадени 350 милиона. Сега проверих, 350 милиона, за да бъде продълбочен каналът до едни частни пристанища, а не до Варна-Запад. Дадоха се парите от държавата уж за държавното пристанище, пък те отидоха до едни частни…, както и да е, няма значение. Така че работи се в тази посока.
Аз искам да Ви обърна внимание и на друго, което казахте във Вашето изказване – че пристанищата не функционират. Всъщност, знаете ли, в началото на годината изпратихме един въпрос с народните представители, които са членове на Комисията по транспорт и съобщения от ВЪЗРАЖДАНЕ до Министерството, като ги питахме за продажбата на имоти, които са собственост на държавните предприятия. Пристанище Бургас, което вече е на концесия, знаете ли, че продава 3 апартамента и 2 гаража за скромната сума от 86 000 лв.? Така че пристанищата работят, господин Стоянов. За съжаление, справката, която искахме, беше само за последните 5 години и не мога да Ви кажа назад в годините как са работили пристанищата на Република България.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: