Благодаря Ви, госпожо Председател.
Уважаеми колеги! Господин Димитров, във връзка с репликата, която направихте. Следва да е ясно, аз може да съм го казвал и друг път, че на територията на България има около 350 точки с камери на толсистемата. Действително, когато се водиха преговори с австрийската фирма, която е изградила тази система, която и в момента би следвало да е надградила софтуера, тогава стана въпрос, че те имат много по-малък брой такива камери на толсистемата в самата Австрия. И самите те обясниха, че в самото начало, когато е била въведена тази мярка, първите няколко месеца действително е имало огромен обем от констатирани нарушения. Огромен! Първите няколко месеца действително е било брутално. Хората обаче – там събираемостта работи, в България вече също работи добре и рано или късно, чрез констатиране на тези глоби и събирането на тези санкции, аз съм сигурен, че голяма част от шофьорите ще бъдат превъзпитани, включително и всички ние тук, които сме в тази зала, които нарушават правилата.
Отделно от което, за това, което казвате, ще го повторя още веднъж – магистрални отсечки, за там става въпрос, това е техническата част по това, което предстои. И най-важно, средната скорост ще бъде на отсечка, на която скоростта е постоянна. Постоянна – от точка „А“ до точка „Б“. Ако има различни знаци между тези точки за различна скорост, това няма как да се случи. Така че говорим за магистрални отсечки и те ще бъдат между петдесет и шестдесет. Оттам нататък следва да боравим с цялата друга техника, която имаме. Доколкото ми е известно, назад във времето, не знам сега как е, имаше планирани поръчки по отношение на стационарни камери, сериозен брой, които реално ще покрият всичките тези отсечки, за които става въпрос, че са с висока концентрация на пътнотранспортни произшествия и така нататък.
Връщам се и на новите шофьори. За съжаление, аз лично във Временната комисия, когато стана въпрос за тези нови шофьори, с цялата ми уважение към тях, малко се почувствах, че сме събрани на едно място хора, където една голяма част от тях адвокатстват в полза на тези нови шофьори и се опитват да измислят нещо, което да бъде полезно за тях, въпреки че евентуално говорим за техните нарушения. Наистина не беше приятно това нещо. Лично според мен там трябваше да има сериозни мерки по отношение на тези шофьори, не се случиха, но аз мисля, че всеки има глава на раменете си. Дори се стигна дотам, че започнаха така – мога да дам пример по отношение на адвокатстването, което според мен, така го наричам жаргонно: „Ама, как сега, те, тези млади хора – някой, ако искал да работи вечерно време, да разнасял не знам си какви стоки и така нататък.“ Това ще са единици хора – един, двама, пет, десет, сто да са такива. Ние говорим за решаване на проблем като маса, но видяхме какво се случи. За пореден път го повтарям – случаят в Разград, красноречив пример за това, което не трябваше да става по отношение на младите шофьори. Благодаря.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк:
Издържаме се единствено чрез малки дарения от физически лица!
Също можете да направите , както и да ни дарите по или .