Благодаря Ви, господин председател.
Всъщност, господин министър, аз очаквах много повече конкретика във Вашия отговор, а извън числото, което Вие съобщихте за „Капитан Андреево” и за което сам направихте уточнението, че може би причината е увеличеният трафик, тоест няма анализ какво обяснява тези повишени постъпления, друга конкретна информация от Вас не получих.
Оттук нататък смея да твърдя, че по начина, по който технически е организирано въвеждането на тази система, има много проблеми, които са причина за бавната обработка. Обработката в никакъв случай не е 7-8 минути, както Вие твърдите. И тук наистина съм съгласна да отидем и проверим за какво става въпрос.
Ще дам конкретни примери.
На първо място, не може ли да има мрежа, която да се използва, а да не се принася USB-то от гише на гише.
На второ място, има един банков офис – Вие сте прав, като в него се правят на едно място всички плащания. Само че какъв е процентът на минаващите, на които се налага да плащат? Банковият офис е сложен там, че тези, на които не им се налага да плащат, трябва да изчакат тези, които плащат. Разбирате ли?! Просто този банков офис може да бъде някъде настрани, за да се раздели потокът на две и да минават още по-бързо тези, които не плащат.
На следващо място, хората, които в началото, а и досега продължават да работят, доколкото имам впечатление това са новоангажирани хора в тази система, не знам през какви обучения са минали, но имаха големи трудности, докато свикнат да работят и изпълняват функциите, които трябва да изпълняват.
Само маркирам факта, че въвеждането на нещо толкова мащабно без съответната кампания с каква цел и защо се прави – някаква разяснителна реклама или кампания за тази система, и сега много хора всъщност не разбират какво и защо се прави и защо се бави.
Можете да споделите това изказване с приятелите си като им изпратите следния линк: